متدهای آموزشی دپارتمان زبان رادیو اکتیو؛ در دپارتمان زبان رادیو اکتیو با خدماتی همچون آموزش زبان به صورت پکیج‌های ویدیویی، مشاوره مطالعه، ارائه منابع آموزشی،تست و سایر دوره‌ها ارائه خدمات می‌کنیم. باید توجه داشته باشید که حذف دروس عمومی از جمله زبان انگلیسی از دروس عمومی کنکور ( که البته بر سر آن نیز گمانه زنی‌هایی فراوانی وجود داشته و دارد ) حتی اندکی از اهمیت این درس کم نکرده است. دانش آموزان و اولیا محترماشان به خوبی می‌دانند که یادگیری زبان انگلیسی به واقع از کلیدی ترین برنامه‌های زندگی تحصیلی و اجتماعی ماست. به علاوه که همچنان زبان انگلیسی در امتحانات نهایی و مدارس نقش مهمی را ایفا میکند. سعی شده است تا در متدهای آموزشی دپارتمان زبان رادیو اکتیو نیز جدای از مباحث آموزش زبان مرتبط با امتحان و مدرسه پا را فرا تر گذاشته و با بهره گیری از مدرسانی با شیوه تدریس جامع و اصولی و البته جذاب زمینه یادگیری آن را برایتان مهیا نماییم .

در ادامه متدهای آموزشی دپارتمان زبان رادیو اکتیو سعی شده است تا علاوه بر مهارت گرامری و دایره واژگان که با تدریسی جذاب و مناسب برای کلیه زبان آموزان است با معرفی منابعی همچون فیلم‌ها، انیمیشن ها، کتاب‌ها و موسیقی‌هایی که برای زبان آموزان بسیار کاربردی است مرجعی باشیم تا بتوانید به کمک آن به خوبی یادگیری دلچسب تری را تجربه نمایید. متد های آموزشی دپارتمان زبان رادیو اکتیو شامل یادگیری گرامر و حفظ کردن بهینه لغات زبان انگلیسی را به شما آموزش می‌دهیم. قرار نیست یادگیری برایتان آزار دهنده باشد. مشاوره در یادگیری زبان مسئله‌ای است که مورد غفلت بسیار از موسسات آموزش زبان و تقریبا تمام زبان آموزان قرار گرفته است.

در این دپارتمان اشتباهات متداول در یادگیری زبان که به احتمال زیاد برای شما نیز پیش می‌آید را به همراه راه حل‌های کاربردی آن‌ها معرفی و توضیح داده می‌شوند. از دیگر خدمات ما در دپارتمان زبان انگلیسی رادیواکتیو معرفی منابع کمک درسی درسنامه و تست برای سطوح مختلف زبان آموزان است. در این قسمت مشاوره ارائه شده هم برای آن دسته‌ای که قصد مطالعه زبان انگلیسی را فارغ از مقوله مدرسه دارند تولید محتوا می‌شود و هم گروهی از عزیزان که قصد شرکت در کنکور منحصرا زبان و یا امتحان مدارس و نهایی شرکت کنند. متدهای آموزشی دپارتمان زبان رادیو اکتیو به شکلی است تا مهارت‌های چهارگانه یعنی لیسنینگ، اسپیکینگ، ریدینگ و رایتینگ شما را نیز بهبود ببخشیم. این مهارت‌ها برای فردی که زمان و هزینه زیادی را صرف یادگیری زبان میکند لازم است و حیف است حال که برای یادگیری این مهارت بسیار مهم زحمت میکشید آن را به صورت نادرست و یا ناقص فرا بگیرید. متدهای آموزشی دپارتمان زبان موسسه رادیو اکتیو برای هریک از ۳ دپارتمان رشته ریاضی، دپارتمان رشته تجربی و دپارتمان رشته انسانی مشخص و تعیین شده است.

به طور خلاصه ما در این دپارتمان شما را در درس زبان انگلیسی چه در بخش کنکوری و چه در بخش مهارت آموزی پشتیبانی کرده و یکی از بهترین آموزش ها را در اختیارتان قرار می‌دهیم. همچنین پیشنهاد میکنیم با مطالعه مقالات مختص درباره زبان انگلیسی موسسه ما را همراهی کنید.