اهداف دپارتمان فیزیک رادیو اکتیو؛ در دپارتمان فیزیک کلیه دانش آموزان و داوطلبان رشته‌های ریاضی و تجربی باهر سطح تحصیلی می‌توانند از آیتم‌های آن استفاده نمایند. مشخصا در این دپارتمان‌ها پیش از هر چیز بودجه بندی مباحث و فصول فیزیک به تفصیل برای کنکور و امتحانات نهایی بررسی می‌شود. سپس به طور مشترک و جداگانه شیوه مطالعه هر مبحث را به دانش آموزان یاد می‌دهیم. برای هر فصل از آموزش فیزیک تست‌های استاندارد و آموزنده‌ای را حل و به صورت ویدیویی در اختیارتان می‌گذاریم تا بدون دغدغه در یک برنامه ریزی منظم از نکته آموزی در حین حل تست توسط آقای مهندس نوید حقوقی با تدریسی جذاب استفاده نمایید.

اهداف دپارتمان فیزیک رادیو اکتیو به سمتی است که در این دپارتمان قصد داریم منابع مناسب کمک آموزشی، بسته به سطح علمی و مدت زمان باقی مانده تا آزمون را به شما معرفی کنیم. طبیعتا می‌دانید که مطالعه دروسی همچون فیزیک با تست زنی گره خورده و نمی‌توان بدون حل تست‌های فراوان و البته استاندارد انتظار یادگیری از ساعت مطالعه خود داشت. بنابراین یکی از هدف گذاری های ما بسته معرفی بهترین منابع رادیو اکتیو و یا سایر همکارانمان است که با تجربه ای که از ارتباط با دانش آموزان کسب کرده‌ایم، به کارایی آن ها اطمینان داریم. از دیگر اهداف دپارتمان فیزیک رادیو اکتیو اطلاع رسانی و ارائه اطلاعات درباره فیزیک برای کنکور و امتحانات در قالب مقالات است.

از دیگر اهداف دپارتمان فیزیک رادیو اکتیو مشخص کردن تست‌های مناسب برای حل کردن شماست. این تست‌ها معمولا جنبه آموزشی قوی داشته و صرفا به قصد حل کردن طراحی نشده‌اند. با حل کردن این تست ها به مشکلات آموزشیتان بیش از پیش پی‌میبرید و با مطالعه پاسخ تشریحی آن‌ها انگار که تمام قسمت های تاریک و روشن را یادگیری و یا یادآوری می‌کنید. البته حتما به خاطر داشته باشید این تست‌ها هر چقدر هم که جامع باشند نمی‌توانند جایگزینی برای تست‌های تثبیتی باشند که برای یادگیری شما شرط ضروری هستند. استفاده از این تست ها را به چشم یادگیری مضاعف ببینید.

در این دپارتمان که از زیر شاخه دپارتمان رشته ریاضی است، آزمون‌های آزمایشی تک درس فیزیک و یا آزمون های کامل که در درس فیزیک مورد تایید مدرسین خبره ما قرار گرفته‌اند معرفی و برخی تست‌های آنان حل و بررسی می‌شود. در این گام می‌توانید از راه آزمون‌های آزمایشی منظم از وضعیت فیزیک خود مطلع شوید. علی الخصوص که تسلط خودانگاره یکی از معضلات بزرگ در این درس است. به این معنا که دانش آموزان در حین مطالعه این درس احساس می‌کنند که به آن تسلط دارند ولی در آزمون نتیجه دیگری کسب می‌شود. بنابراین باید بر آزمون‌ها متمرکز بوده و همواره آن را در دستور کار بگذارید. با ما همراه باشید