دپارتمان زیست رادیو اکتیو چه اهدافی را دنبال می‌کند؟

اهداف درپارتمان زیست رادیو اکتیو؛ زیست شناسی علاوه بر اهمیت بالایی که برای تجربی‌ها دارد، شیوه خاصی برای مطالعه و یادگیری نیز دارد. از این جهت از مرحله آموزش تا مرور نکات و مهارت‌های متنوعی برای این درس ضروری است. درباره اهداف دپارتمان این درس ابتدا باید بدانید در مجموعه آموزش زیست رادیواکتیو، کتاب درسی خط به خط تدریس و نکات آن بررسی شده است. یعنی اولین و مهم ترین منبع آموزشی شما را با دقیق‌ترین جزئیات خوانده و تدریس می‌کنیم.
آن دسته از دانش آموزان و داوطلبین کنکور که به هر دلیلی امکان مطالعه دقیق کتاب درسی را نداشته‌اند با این دوره‌های آموزشی می‌توانند از مطالعه آن بی‌نیاز باشند. علاوه بر مطالعه خط به خط کتاب درسی تدریس مفهومی را به نحوی انجام دادیم که عملا دانش آموز به جز تست زنی و مرور به هیچ فعالیت دیگری جهت افزایش درصد خود نیاز نداشته باشد. در اهداف دپارتمان زیست رادیو اکتیو برای آموزش تثبیتی از برنامه فوق العاده کامپلیت آناتومی استفاده شده است، به نحوی که دانش آموز در حین یادگیری مطلب به صورت تصویری جزئیات آناتومی مبحث مربوطه را به صورت سه بعدی مشاهده می‌کند که در یادگیری او تاثیر شگرفی دارد.
در کنار این موارد از اهداف درپارتمان زیست رادیو اکتیو در حال آماده سازی مجموعه جمع بندی و مروری هستیم که در کنار آموزش اصلی بتوانید به بالا ترین سطح از تسلط دست پیدا کنید. مشاوره مطالعه این درس در دپارتمان رشته تجربی که تعیین آینده دانش آموز است یکی از مهم ترین خدمات دپارتمان زیست است‌. برای این کار از هیات مشاوران و استراتژیست های آموزشی و چند تن از معلمان زیست شناسی بهره برده ایم. معرفی رشته‌های گروه پزشکی از دیگر خدمات این دپارتمان است. می‌خواهیم برای شما مرجع مطمئنی باشیم تا با هم و به کمک هم پله های موفقیت را مطمئن تر برداریم.
در کنار خدماتی که برایتان آماده کرده ایم، کتابی در دست چاپ داریم که می‌تواند بسیار مفید باشد. در این کتاب کلیه تست‌های نظام جدید با پاسخ نامه کامل و آموزشی تر از سایر همکارانمان، به همراه تطبیق تست های نظام قدیم منطبق با آخرین تغییرات کتاب درسی آماده سازی شده است. مجموعه تست و پاسخ جامع تشریحی است که برای هر داوطلب با هر سطح آموزشی میتواند بسیار مفید باشد. به یاد داشته باشید در مقاطع زمانی خاصی جلسات رفع اشکال برای همراهان رادیواکتیوی برگزار می‌شود که در آن مدرس محترم درس مربوطه به مجموعه سوالات دانش آموزان که در طی بازه زمانی بین دو جلسه پرسیده شده است پاسخ می‌دهد. لطفا سوالات خود را با ما به اشتراک بگذارید. همچنین شما دانش آموزان عزیز می‌توانید در بخش درباره زیست وبلاگ با ما همراه باشید.
از جمله مواردی که در اهداف درپارتمان زیست رادیو اکتیو با آن آشنا می‌شویم مطالعات اشکال کتاب درسی است. نکات این اشکال به طور مستقیم و غیر مستقیم تست‌های فراوانی را به خود اختصاص داده است. به طبع رادیو اکتیو نیز همواره می کوشد تا با تدریس این مباحث خیال دانش آموز را از سر جلسه آزمون راحت تر نماید. البته در این دپارتمان همواره منابع تستی و آزمونی غیر رادیواکتیوی مناسب برای دانش آموزان متناسب با وضعیت تحصیلی و زمان باقی مانده تا آزمون معرفی خواهد شد؛ چرا که عقیده داریم موفقیت رادیواکتیوی‌ها بر هر چیز مقدم تر است. در بخش نقد و بررسی کتاب‌های تست و آزمون‌ها می‌توانیم با بینش عمیقی که پس از ده سال مطالعه و بررسی منابع آموزشی کسب کردیم به شما دانش آموزان عزیز مشاوره انتخاب منابع را به صورت کاملا رایگان ارائه دهیم تا با چشمانی باز بهترین انتخاب ممکن را انجام دهید