مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی و رادیو اکتیو

مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی و رادیو اکتیو

مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی؛ در سال‌های اخیر، اکثر داوطلبان کنکور برای فهم بهتر مطالب درسی علی الخصوص دروسی مانند ریاضی، فیزیک، شیمی و زیست شناسی به ویدیوهای آموزشی روی می‌آورند. یکی از موسساتی که در زمینه ویدیو های آموزشی مختلف، موفق عمل کرده موسسه رادیو اکتیو است.

ویدیو‌های آموزشی رادیواکتیو

پکیج آموزشی رادیو اکتیو در قالب ویدیو‌های آموزشی بسیار مفید بوده و درست شرایطی را برای داوطلبان فراهم می‌کنند که تصور می‌کنند در کلاس درس نشسته‌اند و معلم مستقیماً دارد به آن‌ها آموزش می‌دهد. البته؛ تمام این ویدیوها نیز مفید نیستند و داوطلبان باید موسسه‌ای را انتخاب کنند که ویدیوهای آموزشی آن توسط اساتید مجرب و خبره تدریس شده و نکات کنکوری به آن‌ها آموزش داده شود. با کمک این ویدیوها، داوطلبان باید بتوانند تمام مطالب را به راحتی یاد بگیرند و بفهمند. این ویدیوها باید مطالب کتاب درسی را به خوبی پوشش داده و از نکات کنکوری نیز غافل نشوند.

همچنین؛ لحن ویدیوها چندان رسمی نباشد و بسیار ساده و روان و صمیمی باشد، تا داوطلبان علاوه بر اینکه با مدرس ارتباط برقرار می‌کنند، بتوانند لحن را به خوبی درک کنند و ویدیو برای آن‌ها جذاب و کارآمد باشد. با این روش، داوطلبان با صرف هزینه‌ای بسیار کمتر از کلاس‌های کنکور، می‌توانند مطالب را با همان کیفیت یاد بگیرند و در درس مورد نظر پیشرفت کنند.

در ادامه‌ی مطلب ویدیوهای آموزشی دو موسسه مختلف یعنی قلم چی و رادیو اکتیو با هم مقایسه می‌شوند. با مقایسه‌ی ویدیوهای آموزشی کنکور قلم چی و رادیو اکتیو می‌توانید با ویدیوهای هر یک از این ۲ موسسه آشنا شده و موسسه‌ای که مناسب شما است را انتخاب کنید.

ویژگی‌های ویدیوهای آموزشی کنکور رادیو اکتیو

در این بخش از مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی و رادیو اکتیو به بررسی موسسه رادیو اکتیو می‌پردازیم. رادیو اکتیو موسسه‌ای است که در تمام زمینه‌ها به فکر داوطلبان کنکور بوده است و از هیچ نکته‌ای غافل نشده است. موسسه‌ی رادیو اکتیو، ویدیوهای آموزشی بسیار مفیدی را برای داوطلبان کنکور تمام رشته‌ها آماده کرده و داوطلبان می‌توانند به کمک این ویدیوها مشکلات خود را در دروس تخصصی‌شان به راحتی حل کنند. این ویدیوها توسط اساتید با تجربه، باسواد و خبره رادیواکتیو تهیه شده و در دسترس داوطلبان قرار گرفته است. اساتیدی که این ویدیوها را تهیه کرده‌اند در زمینه‌ی کنکور بسیار موفق بوده و توانسته‌اند به داوطلبان زیادی کمک کنند که در رشته‌ی مورد علاقه‌شان تحصیل کنند. آن‌ها ویدیوها را بسیار پویا وزنده ضبط کرده و برای داوطلبان جذابیت خاصی ایجاد کرده‌اند.

موسسه کنکوری رادیو اکتیو
موسسه کنکوری رادیو اکتیو

آموزش در ویدیوهای آموزشی کنکور رادیو اکتیو به صورت کنکوری بوده و حتی جلسات نکته و تست نیز دارد. نکات مهم تست‌ها در این ویدیوها گنجانده شده تا داوطلبان بتوانند آن‌ها را نیز در حین آموزش یاد بگیرند. با دیدن ویدیوهای آموزشی کنکور رادیو اکتیو، داوطلب تصور می‌کند که در کلاس درس نشسته است و مدرس مربوطه دارد به طور مستقیم مطالب را به او آموزش میدهد. از نکات حائز اهمیت ویدیوهای آموزشی کنکور رادیو اکتیو،  تدریس مبحثی هر درس برای داوطلبان است.  این ویدیوها کوتاه بوده و داوطلبان برای دیدن آن‌ها نیاز به صرف زمان محدودی دارند. حتی برای جمع بندی کنکور نیز می‌توانند به سراغ آن‌ها بروند.

برای دسترسی به ویدیو‌های آموزشی رادیو اکتیو می‌توانید از قسمت زیر بر اساس رشته و پایه تحصیلی خود آموزش مورد نظر را انتخاب کنید.

 

ویژگی‌های ویدیوهای آموزشی کنکور قلم چی

در ادامه مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی و رادیو اکتیو به بررسی موسسه قلمچی می‌پردازیم. قلم چی یکی از موسسات قدیمی و معتبر در زمینه کنکور سراسری است و یکی از خدماتی که در سال‌های اخیر به داوطلبان ارائه داده است، ویدیوهای آموزشی است. در ویدیوهای آموزشی کنکور قلم چی داوطلبان می‌توانند مطالب کتاب درسی را به شیوه‌ای بسیار روان و خوب از مدرسان با تجربه قلم چی یاد بگیرند. این ویدیوها مطابق با کتاب درسی تهیه شده و بسیار کامل و جامع می‌باشند.

در ویدیو های آموزشی قلم چی نکات مهم هر کتاب نیز گنجانده شده و به داوطلبان آموزش داده شده است. داوطلبان می‌توانند با تهیه این ویدیوها در هر مبحثی که اشکال دارند، آن اشکالات را برطرف کنند. ویدیوها توسط اساتید مجرب کنکور تدریس می‌شوند و به داوطلبان این امکان را می‌دهند تا با صرف زمان کمی نکات بسیار مهمی را یاد بگیرند. برخی از ویدیوهای آموزشی قلم چی به تحلیل آزمون‌های قلم چی می‌پردازند و سوالات آزمون آن درس را برای داوطلبان تحلیل و بررسی می‌کنند.

  کاربرد لگاریتم حسابان یازدهم چیست؟

مقایسه ویدیوهای آموزشی کنکور قلم چی و رادیو اکتیو

اخیرا موسسه رادیو اکتیو تبدیل به انتخاب اول بسیاری از داوطلبان برای ویدیوهای آموزشی کنکور شده است. این موسسه از اساتید خبره و در عین حال بسیار جوان استفاده کرده که با هیجان خاصی مطالب را به داوطلبان آموزش می‌دهند و داوطلبان می‌توانند با آنها ارتباط صمیمانه‌ای برقرار کنند. نکات تست‌های کنکور در این ویدیوها جایی گرفته و ویدیوها به صورت مباحث کوتاه تدریس می‌شوند و برای داوطلبان نه تنها خسته کننده نیستند، بلکه؛ بسیار نیز جذاب هستند. بنابراین؛ داوطلبان بسیاری تمایل دارند که ویدیوهای رادیو اکتیو را مشاهده کنند. آنها رادیو اکتیو را به سایر موسسات ترجیح می‌دهند. زیرا ویدیوهای آموزشی کنکور رادیو اکتیو برای آن‌ها از گیرایی بالاتری برخوردار است و لحن رسمی سایر موسسات را ندارد.

دپارتمان انسانی دپارتمان تجربی دپارتمان ریاضی

موسسه‌ی قلمچی نیز از موسسات معتبر و قدیمی کشور است که ویدیوهای آموزشی بسیاری در تمام زمینه‌ها دارد، اما؛ بسیاری از داوطلبان کنکور ممکن است به دنبال شیوه‌های جدیدتر و پویاتر تدریس باشد و در نتیجه موسساتی مانند رادیو اکتیو را انتخاب کنند که از شیوه‌های نوین برای تدریس بهره می‌گیرند.

هر دو موسسه‌ی رادیواکتیو قلم چی از اساتید خبره و باتجربه استفاده می‌کنند و تدریس آن‌ها منطبق بر کتاب‌های درسی و تست‌های کنکور سال‌های گذشته است. اما؛ شاید گیرایی و شیوایی تدریس مدرسان رادیو اکتیو برای داوطلبان، بیشتر از قلم چی باشد. همچنین؛ تایم کمتر ویدیوها به داوطلبان این فرصت را می‌دهد که بتوانند از آنها در زمان جمع بندی نیز استفاده کنند و صرفاً جنبه آموزش اولیه نداشته باشند.

برخی از ویدیوهای آموزشی کنکور قلم چی تدریس مطالب درسی نیستند و به تحلیل آزمون‌های قلم چی پرداخته‌اند و بنابراین برای داوطلبانی که در آزمون‌های قلم چی شرکت نکرده اند نمی‌توانند مفید باشند. چرا که تجربه شرکت در این آزمون‌ها را نداشته‌اند و به سوالات آن نیز دسترسی ندارند.

درخواست مشاوره اختصاصی

دریافت مشاوره

توصیه ما به شما عزیزان این است که برای یک بار هم که شده یکی از ویدیوهای آموزشی رادیو اکتیو را مشاهده کرده و از نکات موجود در آن بهره بگیرید قطعاً پس از مشاهده آن ویدیو، رادیو اکتیو را به تمام موسسات ارجحیت داده و برای آموزش مطالب تنها به رادیواکتیو مراجعه می‌کنید. چرا که میتوانید با ویدیوهای آن ارتباط خوبی برقرار کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتساپ و دریافت راهنمایی؛ ویژه مقاله مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی و رادیو اکتیو

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

نمونه تدریس‌های ما را اینجا ببینید.