موسسه حرف آخر بهتر است یا تاملند؟

مقایسه موسسه حرف آخر و تاملند و رادیو اکتیو

مقایسه موسسه حرف آخر و تاملند؛ حرف آخر بهتر است یا تاملند یا ردایو اکتیو؟! امروزه موسسات آموزشی متعددی برای کنکوری‌ها در سطح کشور وجود دارند که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارند و داوطلب می‌تواند بر حسب اهداف کنکوری و نیازهای علمی آموزشی خود یکی از این موسسات را انتخاب کند. این موسسات به ارائه خدمات مختلفی می‌پردازند که ممکن است بعضی از این خدمات بین آن‌ها مشترک بوده و بعضی از خدمات با هم متفاوت باشند. از جمله خدماتی که در موسسات مختلف ارائه می‌شوند، می‌توان به برگزاری کلاس‌های حضوری و مجازی کنکور، جلسات مشاوره خصوصی و گروهی، برگزاری آزمون‌های دوره‌ای و مرحله‌ای، چاپ و فروش کتاب‌ها و جزوات و کمک آموزشی و انتشار ویدیو های آموزشی اشاره کرد.

انتخاب موسسه به داوطلب بستگی دارد!

قبل از اینکه بخواهیم به بررسی تفاوت موسسه حرف آخر و تاملند باید اشاره کنیم که انتخاب موسسه به داوطلب بستگی دارد. اما؛ اینکه داوطلب بداند هر یک از این موسسات چه خصوصیاتی دارند و ویژگی‌های موسسه مورد نظر با اهداف و نیازهایش همخوانی دارند یا نه، به داوطلب در انتخاب موسسه مورد نظر خود کمک خواهد کرد. در ادامه به مقایسه موسسه کنکور حرف آخر و تاملند می‌پردازیم و بررسی می‌کنیم که موسسه حرف آخر بهتر است یا تاملند؟ به این ترتیب راهنمایی برای داوطلبانی که می‌خواهند بین این ۲ موسسه یکی را انتخاب کنند ارائه می‌دهیم.

موسسه حرف آخر

موسسه حرف آخر، یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین موسسات کنکور در کشور است. این موسسه با ویژگی‌های منحصر به فرد خود از جمله ویدیوهای آموزشی بسیار خاص و بدیع، سبک آموزشی منحصر به فرد و برگزاری کلاس‌های مختلف کنکور توانسته است در بین داوطلبان جایگاه ویژه‌ای را از آن خود کند. موسسه حرف آخر برای داوطلبان با تمام سطوح علمی مناسب است. روش آموزشی حرف آخر به این صورت است که به داوطلبان کمک می‌کند، مطالب را به حافظه بلند مدت خود بسپارند و بتوانند به راحتی در جلسه کنکور از تمام آموخته‌های خود استفاده کنند.

این موسسه به کمک تصویر سازی و ساخت انیمیشن و الگوهای آموزشی ویژه خود به داوطلبان آموزش می‌دهد. از این طریق آن‌ها می‌توانند مطالب را به صورت عمیق و اصولی یاد بگیرند و در حافظه خود به گونه‌ای ثبت کنند که آن‌ها را فراموش نکنند. موسسه حرف آخر در دهه اخیر یکی از موفق ترین موسسات آموزشی کنکور بوده و از اساتید و دبیران مجرب کنکور برای آموزش بهره می‌گیرد.

موسسه حرف آخر با شهودی سازی مطالب و تبدیل علم به عادت توانسته است که با مهیا ساختن جدیدترین متدهای آموزشی، رسیدن به رتبه مورد نظر تان را برای شما بسیار آسان کند. حرف آخر علاوه بر دی وی دی های آموزشی و وب سایت خود، یک نرم افزار آموزشی نیز دارد که داوطلبان کنکور می‌توانند از آن استفاده کنند. هر داوطلب در موسسه حرف آخر می‌تواند مشاوره کنکور به صورت رایگان دریافت کند. این‌ها همه بخشی از خصوصیات موسسه حرف آخر هستند که باعث می‌شوند داوطلبان زیادی سالانه جذب این موسسه شوند.

  بهترین موسسه کنکور آموزش حسابان

چنانچه قصد دارید تا بیشتر با مقایسه موسسه حرف آخر و تاملند و سایر موسسات انتخاب بهتری داشته باشید، می‌توانید مقالات زیر را نیز مطالعه کنید.

موسسه تاملند

در مقابل و در بررسی موسسه کنکوری تاملند و حرف آخر، موسسه تاملند نیز یکی از موسسات موفق در زمینه کنکور در سال‌های اخیر بوده است. این موسسه با برگزاری کلاس‌های آنلاین سالانه توانسته است به داوطلبان کمک کند در تمام رشته‌ها از جمله تمام رشته‌های نظری و کنکور هنر بتوانند موفقیت مورد نظر خود را به دست بیاورند.

موسسه رادیو اکتیو یا تاملند؟
موسسه رادیو اکتیو یا تاملند؟

تاملند، دوره‌های مختلفی برگزار می‌کند از جمله این دوره‌ها، دوره‌های نکته و تست نیترو تاملند هستند که در هفته‌های منتهی به کنکور برگزار می‌شوند تا داوطلبان بتوانند علاوه بر یادگیری نکات و تست‌های کنکور به مرور و جمع بندی مطالب نیز دست پیدا کنند. این کلاس‌ها به صورت مجازی برگزار می‌شوند و توسط بهترین اساتید کشور برگزار می‌شوند تا داوطلبانی که در این دوره‌ها شرکت می‌کنند احساس کنند که در کلاس کنکور حضور پیدا کرده‌اند.

از دیگر خدمات موسسه تاملند می‌توان به کلاس‌های جمع بندی توربو تاملند اشاره کرد. در کلاس‌های جمع بندی توربو تاملند، صفر تا صد مطالب درسی به داوطلبان آموزش داده می‌شود تا هیچ نکته‌ای برای آن‌ها جدید نباشد و به تمام سوالات آن‌ها پاسخ داده شود. ذهن داوطلبان از آشفتگی رها شده و به یک نظم خاص میرسد و دیگر احساس سردرگمی نمی‌کنند. این دوره نیز مخصوص روزهای پایانی منتهی به کنکور است.

تاملند به برگزاری کلاس‌های المپیاد نیز می‌پردازد. این المپیاد مخصوص پایه دهم و یازدهم رشته‌های نظری در دروس مختلف است.

تاملند یکسری کلاس‌های آمادگی کنکور به نام کلاس‌های آمادگی تا دی دارد. با توجه به ۲ مرحله‌ای شدن کنکور و برگزاری مرحله اول کنکور دی ۱۴۰۱، این کلاس‌ها تا دی ماه به اتمام می‌رسند و داوطلبان می‌توانند به صورت دوره‌ای در این کلاس‌ها شرکت کنند. تاملند یک دوره تیزهوشان نیز برگزار می‌کند که مخصوص نهمی‌ها و ششمی‌هاست. همچنین؛ برای دانش‌آموزان دبستانی و دوره متوسطه اول نیز کلاس‌های تقویتی برگزار می‌کند که به آن‌ها کمک می‌کند زودتر با فضای آموزشی کنکور آشنا شوند. بنابراین؛ تاملند موسسه‌ای است که از هیچ یک از گروه‌های آزمایشی کنکور و هیچ‌ یک از پایه‌های مدرسه غافل نشده و برای تمام دانش آموزان و داوطلبان کنکور برنامه‌ای در نظر گرفته است.

  زبان برای کنکور چگونه بخوانیم؟

موسسه حرف آخر بهتر است یا تاملند؟

پاسخ به این سوال که موسسه حرف آخر بهتر است یا تاملند؟ به طور قطعی قابل گفتن نیست. انتخاب هر یک از این ۲ موسسه به نیازهای علمی آموزشی داوطلبان بستگی دارد. البته؛ حرف آخر برای کنکوری‌ها خدمات متعددی دارد و برای دانش آموزان سایر پایه‌ها به جز متوسطه دوره دوم برنامه خاصی ندارد. اما؛ تاملند به دبستانی‌ها و دانش آموزان متوسطه اول نیز توجه کرده و خدمات ویژه‌ای برای آنها نیز در نظر گرفته است.

حرف آخر، یکی از قدیمی‌ترین موسسات کنکور است و در دهه اخیر بسیار موفق عمل کرده است. بسیاری از رتبه‌های برتر، از خدمات این موسسه استفاده کرده‌اند. حرف آخر خدمات علمی آموزشی متعدد و متنوعی دارد. اساتید مجرب و معروفی با آن همکاری می‌کنند و توانسته است با شهودی سازی مطالب و ثبت آن‌ها را در حافظه بلند مدت داوطلبان به آنها کمک کند در جلسه کنکور از آموخته‌های خود به راحتی استفاده کنند.

در مقابل موسسه تاملند با برگزاری دوره‌های مختلف جمع بندی توانسته است به داوطلبان کمک کند مطالب را مرور کرده و علاوه بر این جمع بندی کلی، تمام نکات مربوط به آن را در روزهای پایانی مانده به کنکور مرور کنند. این موسسه، دوره‌های مختلفی را برای داوطلبان کنکور تمام رشته‌ها و دانش آموزان برگزار می‌کند. از این جهت می‌توان گفت که داوطلبان باید نیازهای خود را بشناسند و خصوصیات و ویژگی‌های هر یک از دو موسسه را نیز بدانند و با علم به این‌ها یکی از آن‌ها را انتخاب کنند. علاوه بر دو موسسه ذکر شده، داوطلبان عزیز می‌توانند به وب سایت رادیو‌ اکتیو نیز مراجعه کرده و ویدیوهای آموزشی رادیواکتیو را مشاهده کنند. رادیواکتیو علاوه بر محتوای علمی آموزشی، محتوای مشاوره‌ای نیز دارد. کارشناسان مجرب رادیو اکتیو آمادگی دارند که به تمام سوالات شما عزیزان در اسرع وقت پاسخ دهند.

درخواست مشاوره اختصاصی

دریافت مشاوره

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتساپ و دریافت راهنمایی؛ ویژه مقاله موسسه حرف آخر بهتر است یا تاملند؟

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

نمونه تدریس‌های ما را اینجا ببینید.