آموزش کنکوری فیزیک یازدهم

تدریس فیزیک یازدهم کنکور

تدریس فیزیک یازدهم کنکور؛ داوطلبان دو گروه ریاضی و تجربی، یکی از دروس اصلی که برای قبولی در کنکور نیاز دارند را فیزیک می‌دانند. اغلب داوطلبان در درس فیزیک چندان قوی نیستند. بنابراین؛ یا آن را رها می‌کنند و نمی‌خوانند و یا درصد پایینی در این درس پاسخ می‌دهند. اما؛ داوطلبانی موفق می‌شوند که بتوانند درصدی فیزیکی نیز پاسخ دهند. حال هر چقدر درصد بالاتر باشد، شانس موفقیت آن‌ها برای قبولی در رشته‌های خوب و دانشگاه‌های معتبر بیشتر است. در ادامه این مقاله، مختصری راجع به آموزش و تدریس کنکوری فیزیک یازدهم که یکی از مهمترین پایه‌ها برای هر دو رشته تجربی و ریاضی است، می‌پردازیم. همچنین؛ آموزش فیزیک یازدهم به صورت کنکوری و نحوه خواندن فیزیک را برای شما شرح می‌دهیم.

مختصری از فیزیک یازدهم و اهمیت آن در کنکور

فیزیک پایه یازدهم برای داوطلبان رشته تجربی ۳۰ درصد سوالات کنکور را تشکیل می، دهد که معادل ۹ سوال در کنکور است و با خواندن این کتاب که تنها ۳ فصل دارد، داوطلبان می‌توانند در صورت تسلط بر مطالب ۳٠ درصد از سوالات فیزیک کنکور را پاسخ دهند. برای داوطلبان رشته ریاضی نیز تقریباً شرایط مشابه هست و آنها با خواندن این کتاب می‌توانند به ۱۳ سوال فیزیک معادل ۲۹ درصد پاسخ دهند.

مباحث فیزیک یازدهم شامل جریان الکتریسیته و مغناطیس می‌شود که در رشته تجربی دارای سه فصل است و در رشته ریاضی دارای چهار فصل است. شاید اهمیت این کتاب از کتاب فیزیک پایه دوازدهم کمتر باشد اما؛ درصدی که در کنکور به خود اختصاص می‌دهد کم نیست و خواندن آن باعث می‌شود که داوطلب بتواند رتبه خود را ارتقا بخشد و در رشته بهتری تحصیل کند.

همانطور که می دانید، فیزیک درسی کاملاً تفهیمی است و برای خواندن آن نیازی به حفظ کردن مطالب نیست. علی الخصوص آموزش فیزیک یازدهم کنکور که مطالب حفظی ندارد و تمام مطالب آن کاملاً تفهیمی است و با تکرار و تمرین بسیار و حل نمونه سوالات و تست‌های فراوان می‌توان در آن به تسلط دست پیدا کرد.

حال سوالی که پیش می‌آید این است که آموزش فیزیک یازدهم کنکوری و نحوه مطالعه آن چه اندازه در نمره‌ی به دست آمده تاثیر دارد؟ اگر به خوبی فیزیک کنکوری یازدهم را آموزش ببینید و با نحوه صحیح مطالعه‌ی آن آشنا باشید، می‌توانید به راحتی به سوالات آن در کنکور پاسخ داده و نمره دلخواه خود را کسب کنید. در ادامه؛ نحوه آموزش و تدریس فیزیک یازدهم کنکوری از طریق ویدیوهای آموزشی و شرکت در کلاس‌های مجازی، همچنین؛ نحوه مطالعه این درس را به شما عزیزان توضیح خواهیم داد.

آموزش کنکوری فیزیک یازدهم
آموزش کنکوری فیزیک یازدهم

آموزش فیزیک یازدهم برای کنکور

روش‌های آموزش دروس مختلف در دنیای امروز بسیار مدرن و جدید شده‌اند و دیگر نیازی نیست که در کلاس‌های حضوری کنکور برای فیزیک شرکت کنید و یا معلم خصوصی بگیرید. بلکه؛ از طریق آموزش در کلاس‌های مجازی و آنلاین و همچنین؛ مشاهده‌ی ویدیوهای آموزشی، می‌توانید این آموزش را به خوبی فرا بگیرید و حتی نتیجه بهتری نسبت به کلاس‌های حضوری دریافت کنید.

یکی از بهترین آموزشگاه‌هایی که در زمینه ویدیوهای آموزش فیزیک یازدهم بسیار موفق بوده و ویدیوهای پربازدید و پرطرفداری را عرضه کرده است موسسه رادیو اکتیو است. تدریس فیزیک یازدهم کنکور برای دو رشته تجربی و ریاضی در این موسسه تفکیک شده است. در وب سایت رادیو اکتیو شما می‌توانید فیزیک یازدهم را به صورت مبحثی در ویدیوهای کوتاه اما مفید یاد بگیرید.

اساتید رادیو اکتیو بسیار باتجربه، متعهد و پرانرژی هستند و در عین حال حرفه‌ای و باسواد هستند و شما می‌توانید با مشاهده این ویدیوها، فیزیک را به ساده‌ترین شکل ممکن یاد بگیرید و بتوانید به سوالات فیزیک یازدهم در کنکور پاسخ دهید. در این ویدیوها نکات مهم کنکوری نیز آموزش داده می‌شود و سوالات چالشی و ترکیبی نیز حل می شوند.

تدریس فیزیک یازدهم کنکور اگر به صورت صحیح و اصولی صورت بگیرد، نتیجه مطلوبی خواهد داشت. شما می توانید برای آموزش فیزیک از منابع کمک آموزشی فیزیک یازدهم نیز استفاده کنید. از بهترین منبع آموزش فیزیک کنکور تجربی و ریاضی میتوان کتاب‌های انتشارات خیلی سبز، مبتکران و تست‌های میکروطبقه بندی گاج را نام برد. منابعی که برای آموزش فیزیک یازدهم انتخاب می‌کنید باید هم دارای درسنامه باشند و هم تست‌های کنکور و طبقه بندی شده را در خود داشته باشند تا علاوه بر یادگیری و فهم مطالب درسی، به تسلط و تکرار و تمرین بیشتر شما نیز کمک کنند.

  مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور حرف آخر و رادیو اکتیو

نحوه خواندن فیزیک یازدهم

روش صحیح آموزش و مطالعه فیزیک یازدهم کنکور برای یادگیری آن بسیار مهم است. بهترین منبع برای آموزش و مطالعه، کتاب درسی فیزیک یازدهم است. اگر در فهم مطالب دچار مشکل بودید، می‌توانید از جزوه معلم، کلاس‌های مجازی ویدیوهای آموزش آنلاین و کتاب‌های کمک آموزشی معتبر و مناسب سطح خود استفاده کنید.

با توجه به اینکه فیزیک درسی کاملاً تفهیمی است، باید درک مطالب آن به صورت پایه‌ای و اساسی صورت بگیرد. بنابراین؛ نیازی به حفظ کردن مطالب ندارید و باید با حل تست‌های تالیفی و کنکوری، به تسلط روی این درس دست پیدا کنید. شما دانش آموزان عزیز می‌توانید در مطلب ” فیزیک کنکور را چگونه بخوانیم ” از نحوه دقیق مطالعه فیزیک یادزهم برای کنکور مطلع شوید و در صورت نیاز با مشاورین موسسه در ارتباط باشید.

درخواست مشاوره اختصاصی

دریافت مشاوره

جمع بندی

برای پاسخگویی به سوالات فیزیک یازدهم در کنکور که درسی مهم به حساب می‌آید، می‌توانید از آموزش فیزیک یازدهم کنکور در وب سایت رادیو اکتیو استفاده کنید. همچنین؛ می‌توانید از منابع کمک آموزشی برای آموزش استفاده کنید. فیزیک درسی بسیار مهم، تفهیمی و تاثیر گذار در رتبه کنکور سراسری است و فیزیک پایه یازدهم برای هر دو رشته ریاضی و تجربی حدود ۳۰ درصد از سوالات را تشکیل می‌دهد.

یادگیری پایه‌ای و اساسی مطالب فیزیک به صورت مبحثی، حل تست‌های کنکور، تحلیل تست‌ها و آموزش نکات بسیار مهم و ریز کنکوری در وب سایت رادیو اکتیو و از طریق ویدیوهای آموزشی مفید آن، به شما عزیزان بسیار کمک می‌کند که بتوانید فیزیک یازدهم را در کنکور به خوبی پاسخ دهید و حداقل با مطالعه این پایه به سی درصد سوالات فیزیک پاسخ دهید.

اگر می خواهید در رشته و دانشگاه خوب و دلخواهتان تحصیل کنید، فراموش نکنید که درس فیزیک از اهمیت بسیاری برخوردار است. اگر سوالی در این زمینه داشتید و یا برای آموزش بیشتر فیزیک می‌توانید با کارشناسان رادیو اکتیو تماس حاصل کنید.

5/5 - (1 امتیاز)

6 thoughts on “آموزش کنکوری فیزیک یازدهم

  1. ابوالفضل فتاحی میگوید:

    آقای باقری سلام درحین خوندن درسنامه کتاب کمک درسی خلاصه نویسی یا نکته برداری نباید انجام بدیم در دفتر جداگونه
    یک سوال دیگه جعبه لایتنر چی رو داخلش بزارین ؟؟؟

  2. بهنام شریف میگوید:

    تا قبل از اینکه استاد کامیار رو بشناسم از فیزیک متنفر بودم….
    الان بالاترین درصد آزمونام فیزیکه😅❤

  3. ابراهیم آذری میگوید:

    انتظار نداشتم گیاهی انقدر آسون و قابل درک باشه
    بیان دبیر و جزوه فوق العاده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتساپ و دریافت راهنمایی؛ ویژه مقاله آموزش کنکوری فیزیک یازدهم

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

نمونه تدریس‌های ما را اینجا ببینید.