موسسه حرف آخر بهتر است یا پرش؟

مقایسه موسسه حرف آخر و پرش

مقایسه موسسه حرف آخر و پرش؛ موسسات آموزشی کنکور جایگاه ویژه نزد داوطلبان پیدا کرده‌اند. این موسسات، به ارائه انواع خدمات مربوط به کنکور می‌پردازند. در مقاله حاضر دو موسسه که بین داوطلبان معروف هستند را بررسی می‌کنیم که یکی موسسه حرف آخر است و دیگری موسسه پرش است. در ادامه دلایل انتخاب و ویژگی های هر یک از این ۲ موسسه از دید داوطلبان را با هم مقایسه کرده و به یک بررسی کلی می‌پردازیم تا نتیجه بگیریم که آیا موسسه حرف آخر بهتر است یا پرش؟ پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا بتوانید برای انتخاب یکی از این ۲ موسسه آموزش کنکور به راحتی تصمیم بگیرید.

چرا موسسه حرف آخر؟

یکی از معتبرترین موسسات آموزشی کنکور، موسسه حرف آخر است که سبک متفاوتی در آموزش دروس دوره متوسطه و آمادگی دانش آموزان جهت شرکت در آزمون کنکور سراسری اتخاذ کرده است. روش‌های تدریس مدرسان موسسه حرف آخر طبق به روز ترین و بهترین متدهای آموزشی دنیا بوده و از روش‌های آموزشی متفاوتی از روش‌های سنتی در ایران بهره برده است. از این جهت است که می‌توان گفت موسسه حرف آخر یکی از خلاق‌ترین موسسات کنکوری است.

حرف آخر، شیوه نوین آموزش در ایران

برجسته‌ترین مورد در مقایسه موسسه حرف آخر و پرش شیوه نوین آموزش در حرف آخر می‌باشد. استاد منتظری در سال ۱۳۹۰ در موسسه حرف آخر شیوه نوین آموزش در ایران را ابداع کرد. اساتیدی که با این موسسه همکاری می‌کنند، جزو برترین اساتید آموزشی کشور بوده که سال‌ها سابقه تدریس با بهترین متدهای آموزشی را دارند. با استفاده از پکیج‌های آموزشی موسسه حرف آخر، داوطلبان کنکور و دانش آموزان می‌توانند در مدت زمانی بسیار کوتاهی و به راحتی به کلیه مطالب درسی خود اشراف پیدا کرده و بهترین نتیجه را کسب کنند.

و اما این مطالب آموزشی موسسه حرف آخر به چه صورت است؟ داوطلبان به کمک روش‌های شبیه سازی، انیمیشن‌ها و تصویر سازی مطالب کنکور را یاد می‌گیرند و به این صورت هم مطالب به خوبی در ذهن آن‌ها جای می‌گیرد و هم دیرتر به دست فراموشی سپرده می‌شود و بسیاری از مطالب به حافظه بلند مدت داوطلبان سپرده می‌شوند. در حقیقت در پکیج های آموزشی موسسه حرف آخر بیشتر تاکید بر ثبت مطالب در حافظه بلند مدت است.

  شیوه یادگیری قرابت معنایی

هر داوطلب و یا دانش آموزی که در مبحث خاصی مشکل فهم و درک مطالب داشته باشد و یا بعضی از نکات را نداند، می‌تواند از پکیج‌ آموزشی کنکور موسسه حرف آخر استفاده کند. آموزش‌های این موسسه مناسب برای کلیه داوطلبان نظام جدید و نظام قدیم آموزش متوسطه بوده و همه می‌توانند از دی وی دی های آموزشی موسسه حرف آخر بهترین بهره را بگیرند.

چرا موسسه پرش

در ادامه به مقایسه موسسه پرش و حرف آخر می‌پردازیم. موسسه پرش نیز یکی از موسسات معتبر در زمینه کنکور است که در سال‌های اخیر توانسته است نظر بسیاری از دانش آموزان و داوطلبان کنکور را به خود جلب کند و بسیار موفق ظاهر شود. موسسه پرش دارای محصولات و خدمات ویژه‌ای برای کلیه داوطلبان کنکور است. از جمله این محصولات و پکیج‌ها می‌توان به بسته معلم خصوصی کنکور پرش برای کلیه داوطلبان گروه‌های آزمایشی کنکور اشاره کرد. در این بسته‌های معلم خصوصی کنکور، ساعت‌ها محتوای آموزشی مطابق بر آخرین تغییرات کتب درسی به همراه کتاب‌های کمک آموزشی آمده است تا تمام مشکلات درسی داوطلبان و دانش آموزان را به طور کامل برطرف کند. با استفاده از این پکیج، هیچ داوطلب و دانش آموزی به شرکت در کلاس‌های کنکور نیاز ندارد. چرا که این بسته معلم خصوصی بسیار کامل است.

همچنین؛ موسسه پرش دارای کلاس‌های آموزشی و مدارس آنلاین لایو بوده که داوطلبان می‌توانند از آن‌ها بهره بگیرند و این لایوها کلیه دروس مدرسه از اول ابتدایی تا هنگام کنکور را پوشش میدهند. این محصول یکی از خاص‌ترین خدمات موسسه پرش به حساب می‌آید که در موسسات دیگر به چشم نمی‌خورد. موسسه پرش دارای خدمات مشاوره آنلاین برای داوطلبان کنکور است. این موسسه به داوطلبان برای خود شناسی، مشاوره تهیه دفتر برنامه ریزی و برنامه ریزی تحصیلی کمک می‌کند. داوطلبان می توانند با انتخاب موسسه پرش، تجربه خاصی از آموزش را داشته باشند.

  مبحث دینامیک فیزیک و آموزش کنکوری

موسسه حرف آخر بهتر است یا پرش؟

پاسخ به این سوال به طور قطعی مشخص نیست  چرا که هر یک از این ۲ موسسه، ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند که در نوع خود برای داوطلبان بسیار مفید تلقی می‌شوند. هر یک از دو موسسه‌ی حرف آخر و پرش، ویژگی‌های خاصی دارند که باعث شده است تعدادی از داوطلبان یکی از این ۲ موسسه را انتخاب کنند.

اما؛ اگر بخواهیم این دو موسسه را با هم مقایسه کنیم می‌توانیم بگوییم که موسسه حرف آخر جزو موسسات پیشرو کنکور است که متدهای آموزشی نوینی را ابداع کرده و در نوع خود متفاوت به شمار می‌آید. روش‌های تدریس در پکیج‌های موسسه حرف آخر به صورت تصویری و انیمیشن سازی بوده و در حافظه بلند مدت داوطلبان جا می‌گیرد. در مقابل موسسه پرش نیز ویژگی‌های خاص خود را دارد که آن را از موسسات دیگر متمایز کرده است. از جمله بسته‌های معلم خصوصی کنکور که داوطلبان را از شرکت در کلاس‌های کنکور و استفاده از سایر منابع کمک آموزشی تقریباً بی‌نیاز می‌کند.

اما؛ اینکه بگوییم موسسه حرف آخر بهتر است یا پرش اندکی مشکل به نظر می‌رسد و انتخاب هر یک از این ۲ موسسه برای آموزش بیشتر به نیازهای شخصی داوطلبان، سطح داوطلبان و مباحثی که در آن‌ها مشکل دارند بستگی دارد. ممکن است داوطلبی در مبحث خاصی دچار مشکل باشد اما؛ مشکل به خاطر سپردن مطالب را نداشته باشد. بنابراین؛ نمی‌خواهد از متدهای آموزشی حرف آخر جهت به خاطر سپردن بلند مدت مطالب استفاده کند و خودش به طور بالقوه این خصوصیت را دارد. ممکن است داوطلبی نیز باشد که از پکیج‌های معلم خصوصی پرش استفاده کند تا بتواند مطالب را به صورت کامل و جامع یاد بگیرد.

تفاوت موسسه حرف آخر و پرش و رادیو اکتیو
تفاوت موسسه حرف آخر و پرش و رادیو اکتیو

موسسه رادیو اکتیو به دنبال موفقیت شماست

برای یادگیری مباحثی که در آن مشکل دارید می‌توانید از ویدیوهای آموزشی موسسه رادیو‌ اکتیو نیز بهره ببرید که موسسه‌ای پیشرو در جهت تهیه ویدیوهای آموزشی برای داوطلبان کنکور در تمام گروه‌های آزمایشی است. ویدیوهای موسسه رادیو اکتیو بسیار جذاب و گیرا بوده و در عین حال نکات خوبی را برای داوطلبان در خود جای داده است. ویدیوهای موسسه رادیو اکتیو به صورت مبحثی، مطالب را به دانش آموزان و داوطلبان آموزش می‌دهد و تمام داوطلبان کنکور می‌توانند از این ویدیوهای مفید بهره ببرند.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتساپ و دریافت راهنمایی؛ ویژه مقاله موسسه حرف آخر بهتر است یا پرش؟

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

نمونه تدریس‌های ما را اینجا ببینید.