موسسه پرش بهتر است یا قلمچی؟

مقایسه موسسه پرش و قلمچی

مقایسه موسسه پرش و قلمچی؛ با توجه به تعدد موسسات مختلف کنکوری، داوطلبان و والدین آن‌ها دچار تردید می‌شوند که کدام موسسه برای داوطلب مناسب‌تر است. با توجه به اینکه تقریباً خدمات ارائه شده در تمام موسسات یکسان است، باید دقت داشت که در جزئیات با هم تفاوت‌هایی دارند. مثلاً؛ ممکن است شیوه تدریس یک موسسه با موسسه دیگر متفاوت باشد و یا خدمات اضافه‌ای را برای داوطلبان در نظر گرفته باشد. از این رو، اطلاع از خدمات ارائه شده در هر موسسه، برای انتخابی مناسب‌تر می‌تواند به داوطلبان کمک کند.

انتخاب بهترین موسسه کنکوری

کمتر داوطلبی را می‌توان پیدا کرد که با موسسه قلم چی آشنا نباشد و یا حداقل نام آن را نشنیده باشد. شاید حتی اگر به موسسه قلم چی برای آزمون، مشاوره یا کلاس مراجعه نکرده باشد، کتاب‌های قلم چی را مطالعه کرده باشد. از این رو، اکثر داوطلبان بدون تحقیق برای کلاس‌های کنکور و یا استفاده از خدمات قلم چی، در این موسسه ثبت نام می‌کنند. اما باید بدانید که موسسات مختلفی هستند که از اعتبار کافی برخوردارند و خدمات مناسبی نیز دارند و اگر آن‌ها را بشناسید، می‌توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. یکی از این موسسات، موسسه پرش است.

در این مقاله قصد داریم موسسه پرش و قلم چی در مقایسه با موسسه رادیو اکتیو از نظر کیفیت خدمات و آموزش با هم مقایسه کنیم تا بتوانید انتخاب راحت‌تری داشته باشید.

مختصری درباره موسسه پرش

در قدم اول برای بررسی تفاوت‌ها و مقایسه موسسه پرش و قلمچی به سراغ موسسه پرش رفته‌ایم. از موسساتی که در سال‌های اخیر توانسته است رتبه‌های برتر خوبی را در کنکور سراسری داشته باشد، موسسه پرش است. موسسه پرش نیز خدمات متفاوتی را به داوطلبان و دانش‌آموزان ارائه می‌دهد. از جمله این خدمات، بسته معلم خصوصی پرش است که در این بسته، فیلم‌های آموزشی منطبق بر آخرین تغییرات کتب درسی قرار داده شده‌اند که خط به خط کتاب‌های درسی را با یک روش بسیار دقیق و ساده به صورت تصویری و خواندنی به داوطلبان می‌آموزند.

از دیگر خدمات موسسه پرش که می‌توان آن را در مقایسه موسسه پرش و قلمچی بیان کرد، مدرسه آنلاین پرش لایو است که یک سری کلاس آنلاین است که امکان رفع اشکال، باز پخش کلاس‌ها و آزمون‌های تعادل را دارند و یک تجربه یادگیری بسیار منحصر به فرد با اساتید برتر کشور را برای داوطلبان به وجود می‌آورند. در دوره پرش معدل موسسه پرش، سوالات امتحانی تدریس و بررسی می‌شود. این دوره‌ها به صورت فوری و فشرده هستند و باعث می‌شوند معدل دانش آموزان ارتقا پیدا کند.

موسسه پرش مشاوره آنلاین دارد که در برنامه ریزی تحصیلی دانش آموزان و داوطلبان کمک می‌کند. همچنین؛ دانش آموزان و داوطلبان با شرکت در آزمون‌های آنلاین پرش، نقاط ضعف و قوت خود را بهتر می‌شناسند و می‌توانند در آزمون‌های مدرسه یا کنکور موفق‌تر باشند. برای شناخت هرچه بیشتر موسسه پرش می‌توانید سایر مقالات مقایسه این موسسه را در وبسایت رادیواکتیو بخوانید.

مختصری درباره موسسه قلم چی

در ادامه برای بررسی تفاوت موسسه قلمچی و پرش به سراغ موسسه قلم‌چی رفته‌ایم. موسسه قلم چی یکی از قدیمی‌ترین موسسات در زمینه کنکور است که اولین بار در سال ۱۳۷۲ تاسیس شد و اولین دوره آزمون آزمایشی آن در سال ۱۳۷۲ برگزار شد. از جمله خدمات بینظیر قلم چی، میتوان به آزمون‌های منظم و برنامه ریزی شده اشاره کرد. این آزمون‌ها شباهت بسیاری به کنکور سراسری دارند و هر دو هفته یک بار به صورت مبحثی برگزار می‌شوند. البته؛ قلم چی چندین آزمون جامع نیز دارد که در پایان نیمسال اول و نیم سال دوم برگزار می‌شوند.

  شیوه مطالعه هندسه یازدهم برای کنکور

یکی دیگر از خدمات خیلی خوب قلم چی پشتیبانی و مشاوره است. هر دانش آموزی که در قلم چی ثبت نام می‌کند یک پشتیبان دارد. پشتیبان‌های قلم چی در هنگام برنامه ریزی برای آزمون‌ها، مطالعه برای آزمون‌ها و پس از آزمون، در تحلیل آزمون برگزار شده به داوطلبان کمک می‌کنند. جلسات مشاوره به صورت مداوم برگزار می‌شود. مشاوره به صورت تلفنی و یا حضوری است. تماس با دانش آموز از سوی مشاور هر دو هفته یکبار و با اولیا ماهی یکبار انجام می‌شود. از خدمات دیگر کانون می توان به دفتر برنامه ریزی تحصیلی مخصوص کانون اشاره کرد.

همچنین؛ کتاب‌ها و منابع مطالعاتی مختلفی به چاپ رسانده است برای تمام سطوح و با هدف‌های آموزشی مختلف در نوع خود قابل تامل هستند. آزمون‌های کانون فرهنگی آموزش قلم چی، دارای کارنامه کشوری است و داوطلبان در سطح کشوری با هم سنجیده می‌شوند. ارزیابی این آزمون‌ها در کارنامه به صورت جداگانه صورت می‌گیرد که شامل نمودار پیشرفت تحصیلی و نمودار تعادل مطالعاتی داوطلب به همراه تصویر پاسخ برگ اوست. موسسه قلم چی مدرسان باتجربه‌ای نیز دارد که در امر کنکور حرفه‌ای هستند و داوطلبان می‌توانند در کلاس‌های حضوری و آنلاین آن‌ها شرکت کنند.

با وجود اینکه موسسه قلمچی شناخته شده است اما پیشنهاد می‌کنیم مطلب ” مقایسه ویدیو های آموزشی کنکور قلمچی ” را در وبسایت رادیو اکتیو مطالعه کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

موسسه رادیو اکتیو می تواند انتخاب شما باشد!

انتخاب یکی از ۲ موسسه پرش یا قلم چی بستگی به نیازهای دانش آموزان و داوطلبان دارد. اما؛ خدمات آنلاین پرش در مقایسه با قلم چی بسیار متنوع‌تر و بیشتر است و از طرفی قلم چی به دلیل داشتن نمایندگی در سراسر کشور، خدمات حضوری متنوع‌تری دارد.

البته می‌توان گفت یکی از موسساتی که در سال‌های اخیر در زمینه خدمات آنلاین بسیار موفق عمل کرده است و ویدیوهای آموزشی، کلاس‌های آنلاین و انواع خدمات کنکوری بسیار جذاب و کاملی برای داوطلبان کنکور داشته است، موسسه رادیو اکتیو است. در موسسه رادیو اکتیو شما می‌توانید برای تمام دروس کنکور برای تمام گروه‌های آزمایشی، ویدیوهای آموزشی بسیار باکیفیت که توسط بهترین اساتید کشور تدریس می‌شوند را مشاهده کنید.

موسسه رادیو اکتیو علاوه بر ویدیوهای آموزشی بی‌نظیر خود، جلسات نکته و تست، مشاوره خصوصی و همایش‌هایی نیز برگزار می‌کند که بسیار برای داوطلبان کنکوری مفید است. همچنین؛ رادیو اکتیو کتاب‌های جمع بندی مخصوص کنکور دارد. می‌توانید از وب سایت رادیو اکتیو نیز دیدن کنید و علاوه بر استفاده از خدمات مشاوره‌ای آن، نکات مهم آموزشی و کنکوری بسیاری را نیز یاد بگیرید.

سخن پایانی

۲ موسسه پرش و قلم چی را در این مقاله با هم مقایسه کردیم و به این نتیجه رسیدیم که موسسه قلم چی خدمات حضوری بهتری نسبت به پرش دارد و موسسه پرش خدمات آنلاین مناسب‌تری نسبت به قلم چی ارائه می‌دهد. اما؛ با توجه به اطلاعاتی که در زمینه خدمات این دو موسسه به دست آوردید، میتوانید از وب سایت رادیو اکتیو نیز دیدن کنید و از خدمات بی‌نظیر این موسسه معتبر نیز بهره بگیرید.

ویدیوهای آموزشی رادیو‌ اکتیو به صورت مبحثی و با مدت زمان‌های کوتاه در وب سایت رادیو اکتیو قرار داده شده است که توسط اساتید حرفه‌ای، مجرب و معروف کنکور تدریس می‌شوند. در وب سایت رادیو اکتیو، معرفی کتاب، معرفی موسسات مختلف، تحلیل کنکور، خدمات مشاوره‌ای و مقالات مشاوره‌ای و انگیزشی بسیاری وجود دارد.

5/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتساپ و دریافت راهنمایی؛ ویژه مقاله موسسه پرش بهتر است یا قلمچی؟

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

نمونه تدریس‌های ما را اینجا ببینید.