موسسه پرش بهتر است یا تاملند؟

مقایسه موسسه پرش و تاملند

مقایسه موسسه پرش و تاملند با موسسه رادیو اکتیو؛ در بازار رقابتی امروز, بین موسسات مختلف اموزشی، انتخاب موسسه آموزشی خوب برای تمام دانش آموزان و داوطلبان کنکور لازم و ضروری است. اما؛ در عین حال امری بسیار سخت و ممکن نیز به نظر می‌رسد. چرا که با توجه به تعدد آموزشگاه‌ها و خدمات مختلفی که ارائه می‌دهند، پیدا کردن یک موسسه مناسب، کار مشکلی شده است. اما؛ راه حل این موضوع این است که در مورد هر یک از موسسات مختلف اطلاعات کافی در اختیار داشته باشید و با مقایسه خدماتی که هر یک از موسسات ارائه می‌دهند، بتوانید موسسه‌ای را که مناسب شماست انتخاب کنید.

موسسات آموزشی مجازی و حضوری

امروزه موسسات آموزشی هم دفتر دارند و هم به صورت مجازی و از طریق سایت فعالیت می‌کنند. در وب سایت هر یک از موسسات می‌توانید خدمات آموزشی آن‌ها را مشاهده کرده و اصلاً نیازی نیست که به موسسه مراجعه کنید. بنابراین؛ حتی در صورتی که دفتر موسسه در تهران باشد و شما ساکن سایر شهرها باشید، می‌توانید از خدمات آن به صورت آنلاین بهره بگیرید.

در ادامه این مطلب به مقایسه موسسه پرش و تاملند در مقابل موسسه رادیو اکتیو می‌پردازیم و می‌خواهیم به این سوال پاسخ دهیم که موسسه پرش بهتر است یا تاملند؟ پس در ادامه مطلب با ما همراه شوید.

مختصری از فعالیت‌های موسسه پرش

برای مقایسه و برسی تفاوت موسسه پرش و تاملند، ابتدا باید ویژگی‌های هر یک از ۲ موسسه را بدانید. در ادامه مختصری از موسسه پرش را برای شما عزیزان شرح خواهیم داد.

پرش یک موسسه معروف است که در بین دانش آموزان، مدرسان کنکور و والدین دانش آموزان و داوطلبان جایگاه خود را پیدا کرده است. یکی از مزایای چشمگیر موسسه پرش این است که نه تنها برای داوطلبان کنکور و دانش آموزان متوسطه دوم خدمات آموزشی دارد بلکه؛ به دانش‌ آموزان دبستانی و دوره متوسطه اول نیز خدمات آموزشی ارائه می‌دهد و از این نظر این موسسه، کامل به نظر می‌رسد چرا که اکثر موسسات، امروزه تنها به داوطلبان کنکور خدمات ارائه می‌دهند و از سایر پایه‌ها غافل شده‌اند. کمتر موسسه‌ای را پیدا می‌کنید که برای دانش آموزان مقاطع مختلف، خدمات آموزشی داشته باشد.

مختصری از فعالیت های موسسه پرش
مختصری از فعالیت های موسسه پرش

پرش، دارای برنامه‌های مجزا برای نیمسال اول و دوم تحصیلی داوطلبان و دانش آموزان است. علاوه بر آن، شما در وب سایت موسسه پرش می‌توانید محتوای آموزشی و مشاوره‌ای با کیفیت مشاهده کنید، از ویدیوهای آموزشی پرش بهره بگیرید که توسط بهترین اساتید کشور تدریس می‌شود، تنوع خدمات و محصولات آموزشی در این موسسه به چشم می‌خورد، پرش از تجهیزات حرفه‌ای برای آموزش استفاده می‌کند، تمام دانش آموزان و داوطلبان سراسر کشور می‌توانند به خدمات این موسسه دسترسی داشته باشند.

از همه مهمتر پرش بسته‌هایی موسوم به بسته معلم خصوصی دارد که مختص خود موسسه است و در آن از شیوه‌های مخصوص خود برای آموزش بهره گرفته است. پیشنهاد می‌کنیم برای آشنایی بیشتر با موسه پرش پس از مطالعه این مقاله، مطلب ” مقایسه موسسه حرف آخر و پرش ” زیر را نیز مطالعه کنید.

مختصری از فعالیت‌های موسسه تاملند

اگر بخواهیم در مقایسه موسسه پرش و تاملند مختصری نیز راجع به موسسه تاملند بگوییم می‌توانیم بگوییم که تاملند نیز یکی از موسسات معتبر اموزشی است که دارای اساتید برتر است و به دانش آموزان و داوطلبان کنکور کمک می‌کند که با استفاده از پیشرفت تکنولوژی و علم و از طریق اینترنت از خدمات آموزشی این موسسه استفاده کنند و اهمیتی نداشته باشد که کجای کشور زندگی می‌کنند.

در موسسه تاملند خدمات ویژه‌ای ارائه می‌شود که مختص خود موسسه است. از جمله اینکه تاملند کلاس‌های آنلاین سالانه برگزار می‌کند که توسط برترین اساتید کشور تدریس می‌شوند و به این طریق، دانش آموزان می‌توانند برای امتحانات مدرسه خود و کنکور آماده شوند. تاملند، کلاس‌های دوره‌های نکته و تستی موسوم به نیترو برگزار می‌کند که دانش آموزان و داوطلبان می‌توانند در این کلاس‌ها شرکت کرده و نکات مهم تست‌ها را بیاموزند و با تست‌های کنکور بهتر آشنا شوند. همچنین؛ با شرکت در کلاس‌های جمع بندی توربو تاملند داوطلبان می‌توانند در هفته‌های پایانی مانده به کنکور، مروری کلی از مطالب خوانده شده در کتاب‌های درسی خود داشته باشند. تاملند کلاس‌های المپیاد نیز برگزار می‌کند که مختص دانش آموزانی است که در المپیادهای مختلف شرکت می‌کنند. همچنین؛ با دو مرحله‌ای شدن کنکور و برگزاری یک مرحله کنکور در نوبت دی ماه، تاملند اقدام به برگزاری کلاسهای آمادگی کنکور دی ماه نیز کرده است.

همچنین؛ کلاس‌های ریستارت تاملند به دانش آموزان کمک می‌کند که زمان‌های از دست رفته خود را جبران کنند. در دوره تیزهوشان تاملند، دانش آموزان ششمی و نهمی برای ورود به مدرسه تیزهوشان آماده می‌شوند. تاملند نیز مانند موسسه پرش برای مقطع دبستان و متوسطه اول، دوره‌هایی برگزار می‌کند. چنانچه می‌خواهید بیشتر با موسسه تاملند آشنا شوید می‌توانید مطلب ” مقایسه موسسه حرف آخر و تاملند ” را نیز مطالعه کنید.

  بررسی شکل های فصل ۲ زیست دهم (گوارش)

مقایسه موسسه پرش با موسسه تاملند در رقابت با رادیو اکتیو

اگر بخواهیم تمام آنچه که در ارتباط با تفاوت موسسه تاملند و پرش گفتیم را مقایسه کنیم، ۲ موسسه تاملند و پرش شباهت‌هایی به هم دارند. از جمله این شباهت‌ها این است که هر دو موسسه برای دانش آموزان تمام مقاطع، خدمات آموزشی ارائه می‌دهند. آن‌ها آموزش خود را به صورت مجازی و برای دانش آموزان در سر تا سر کشور ارائه می‌دهند هر دو موسسات معتبری هستند و از اساتید برتر کشور برای آموزش استفاده می‌کنند.

اما؛ تفاوت‌های اندکی نیز با هم دارند و دوره‌هایی که برگزار می‌کنند و خدمات آموزشی که ارائه می‌دهند اندکی با هم متفاوت است. بنابراین؛ دانش آموزان و داوطلبان با آگاهی از کلیه خدمات ارائه شده در هر یک از دو موسسه، می‌توانند موسسه‌ای که برای آن‌ها مناسب‌تر است را انتخاب کنند.

امتیاز مثبت رادیو اکتیو نسبت به ۲ موسسه

یکی از بارزترین امتیازات مووسه رادیو اکتیو در مقایسه موسسه پرش و تاملند کیفیت و هزینه کمتر ویدیو‌های آموزشی موسسه رادیو اکتیو است. شما دانش آموزان عزیز می‌توانید با انتخاب رشته، مقطع تحصیلی و مبحث مورد نیاز خود برای یادگیری مباحث را به صورت قسطی نیز خریداری کنید.

کلام آخر

با تعدد آموزشگاه‌های مختلف برای دانش آموزان و داوطلبان کنکور در سراسر کشور دغدغه اصلی دانش آموزان، داوطلبان و والدین آن‌ها، پیدا کردن مناسب‌ترین موسسه آموزشی شده است. از این رو به مقایسه موسسه تاملند و پرش پرداختیم. البته؛ اگر به دنبال خدمات آموزشی خوب، محتوای آموزشی باکیفیت و ویدیوهای آموزشی مفید هستید، حتماً از وب سایت رادیو‌ اکتیو استفاده کنید. در رادیو اکتیو نکات مهم آموزشی به دانش آموزان عزیز آموخته می‌شوند و با صرف وقت اندکی می‌توانید از این مطالب آن بهره بگیرید.

درخواست مشاوره اختصاصی

دریافت مشاوره

در ویدیوهای آموزشی رادیو اکتیو، نکات بسیار مهمی قرار گرفته‌اند و به دانش آموزان عزیز ارائه می‌شوند. تمام کسانی که دغدغه رفتن به کلاس‌های کنکور را دارند، می‌توانند به جای رفتن به کلاس کنکور، از ویدیوهای آموزشی رادیو اکتیو بهره بگیرند. ویدیوهای آموزشی رادیو اکتیو به صورت مبحثی بوده و دانش آموزان می‌توانند در هر مبحث خاصی که دچار اشکالات درسی هستند، ویدیو مربوط به آن مبحث را پیدا کرده و فقط آن ویدیوی خاص را مشاهده کنند.

به این مقاله امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره در واتساپ و دریافت راهنمایی؛ ویژه مقاله موسسه پرش بهتر است یا تاملند؟

مشاوره رایگانه باهامون تماس بگیر.

نمونه تدریس‌های ما را اینجا ببینید.